Original title: Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Translated title: Digital Marketing Strategies - Combination of Digital Media Channels
Authors: Turazová, Barbora ; Klimeš, David (advisor) ; Huněk, Filip (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication; communication strategy; digital marketing; digital media; marketing; mobile operator; O2; social media; social media marketing; social networks; T-Mobile; Vodafone; digitální marketing; digitální média; komunikace; komunikační strategie; marketing; marketing na sociálních médiích; mobilní operátor; O2; sociální média; sociální sítě; T-Mobile; Vodafone

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/2127

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-267655


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-21, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share