Název:
Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty
Překlad názvu:
Markteing Strategies Plan for Extreme Sports
Autoři:
Brabencová, Kateřina ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty Cíl práce: Navrhnout marketingovou strategii, která by mohla zvýšit diváckou návštěvnost na adrenalinovém sportu sjezd horských kol Metody: Marketingový výzkum- dotazování, SWOT analýza, popisná analýza Výsledky: Závěry a doporučení marketingových strategií na zvýšení návštěvnosti závodů ve sjezdu na horských kolech Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, dotazování, SWOT analýzaTitle: Pian of marketing strategies for (product) extreme sports Work goals: To propose marketing strategies that can increase spectator attendance on extreme sport mountain bike downhill races Methods: Marketing research- questioning, SWOT analysis, describing analysis Results: Conclusion and advices for increasing spectator attendance on mountain bike downhill races Key words: Marketing, Marketing research, questioning, SWOT analysis