Original title:
Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty
Translated title:
Markteing Strategies Plan for Extreme Sports
Authors:
Brabencová, Kateřina ; Malecha, Petr (advisor) ; Navrátilová, Miroslava (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty Cíl práce: Navrhnout marketingovou strategii, která by mohla zvýšit diváckou návštěvnost na adrenalinovém sportu sjezd horských kol Metody: Marketingový výzkum- dotazování, SWOT analýza, popisná analýza Výsledky: Závěry a doporučení marketingových strategií na zvýšení návštěvnosti závodů ve sjezdu na horských kolech Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, dotazování, SWOT analýzaTitle: Pian of marketing strategies for (product) extreme sports Work goals: To propose marketing strategies that can increase spectator attendance on extreme sport mountain bike downhill races Methods: Marketing research- questioning, SWOT analysis, describing analysis Results: Conclusion and advices for increasing spectator attendance on mountain bike downhill races Key words: Marketing, Marketing research, questioning, SWOT analysis
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/996