Název: Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Překlad názvu: Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Autoři: Horna, Michal ; Fialová, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internet; konkurenční boj; marketingové triky; optimalizace; propagace; SEO; strategie prodeje; webové stránky; competitors figur; Internet; marketing tricks; optimalization; propagation; SEO; strategy of selling; web pages

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264847


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-12, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet