Original title:
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Translated title:
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Authors:
Horna, Michal ; Fialová, Hana (referee) ; Koch, Miloš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Moje práce je zaměřena na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače, optimalizační triky a následně na strategii prodeje, jenž zahrnuje marketingové a managerské znalosti ekonomického oboru jako konkurenční boj, propagaci a prezentaci na trhu.
My work is focused on web site’s optimization for search engines, optimization tricks and consequent sale strategy, including marketing and manager’s knowledge of economic branch such as competition, propagation and market’s presentation.
Keywords:
competitors figur; Internet; marketing tricks; optimalization; propagation; SEO; strategy of selling; web pages; Internet; konkurenční boj; marketingové triky; optimalizace; propagace; SEO; strategie prodeje; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/63947