Název: Národní image jako faktor konkurenceschopnosti českých výrobků
Překlad názvu: National image as a factor of competitiveness of Czech products
Autoři: Veselá, Jitka ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Zich, Robert (oponent) ; Nétek, Václav (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Efekt země původu; konkurenceschopnost; národní image; spotřební chování; vinařský průmysl.; zákazník; competitiveness; Country-of-origin effect; customer; customer behaviour; national image; wine industry.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63389

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-263395


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-06, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet