Název:
Marketingová studie společnosti Aquasvět Chomutov
Překlad názvu:
The marketing study of company Aquasvět Chomutov
Autoři:
Kučerová, Adéla ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce přináší marketingovou studii společnosti Aquasvět Chomutov. Ve vlastní práci jsou vystižena teoretická východiska, jež dala základ metodám a postupům, které byly v práci použity. Zahrnuje základní pojmy marketingu, které se v práci vyskytují. V praktické části práce je představen předmět marketingové studie, tedy společnost Aquasvět Chomutov. Pro potřeby stěžejní analýzy diplomové práce, jsou nejdříve představeny výsledky předcházejících analýz, které byly provedeny pro účely studie. Patří mezi ně finanční analýza, analýza konkurentů, a analýza makroprostředí. Díky získaným poznatkům bylo možné vytvořit SWOT analýzu, která ukázala silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti, které může využít i hrozby, kterého oslabují, ukázala také, v jakém prostředí se pohybuje a jaké prvky na něj působí nejvíce. Pro doplnění představy zákazníků o společnosti a také pro účely SWOT analýzy byl přidán průzkum trhu. Průzkum o mínění zákazníků o Aquasvětě Chomutov. V poslední části diplomové práce jsou představena navrhovaná možná opatření pro zlepšení povědomí a návštěvnosti studovaného subjektu a závěr o získaných datech.The diploma thesis brings the marketing study of company Aquasvět Chomutov. The own thesis is about the theory that gave a basic data for used methods and processes. Includes basic terms of marketing used in thesis. In practical part there is an introduction of the subject of thesis Aquasvět Chomutov. There are analyses made for main analysis SWOT, for its use. These are financial analysis and the competition analysis and the analysis of surroundings. Thanks to given data from used analysis it was possible to make SWOT analysis that showed weak and strong points of the company. There was also the marketing research made to show the meaning of customers and the way how they look at the company. At the end of the thesis there are suggested actions for improving the customer meaning and the attendance of the studied subject and the conclusion of given data.
Klíčová slova:
analýza konkurence; analýza trhu; marketingová studie; marketingový výzkum; strategie; SWOT analýza