Název:
Systém hodnocení pracovníků ve zvoleném podniku
Překlad názvu:
System of employee appraisal in selected company
Autoři:
Pištělák, Marek ; Fejfarová, Martina (vedoucí práce) ; Sylvie, Sylvie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této diplomové práce je pohled na problematiku systému hodnocení pracovníků, které spadá do oblasti řízení lidských zdrojů. Hlavním cílem je na základě analýzy zhodnotit systém hodnocení zaměstnanců v podmínkách podniku XY a v případě zjištěných nedostatků navrhnout vhodná opatření, která by byla pro podnik přínosná ve smyslu zvýšení efektivity práce a spokojenosti zaměstnanců a vedení. Celá práce se skládá ze dvou částí, které jsou nazvané teoretická východiska a vlastní práce. Teoretická východiska jsou zpracována za základě prostudovaných sekundárních zdrojů. K účelu zhodnocení praxe byl, prostřednictvím dotazníkových šetření, proveden průzkum na téma systému hodnocení pracovníků v uvedeném podniku. Hlavními technikami sběru dat praktické části byl dotazník a rozhovor. V závěru práce je uvedeno zhodnocení a doporučená řešení, která mají zlepšit současnou úroveň hodnocení.The subject of this thesis is to look at the issues of employee appraisal, which is belonged to the subject of human resources management. The main objective is based on an analysis to evaluate employee appraisal system in terms of company XY and in the deficiencies found propose appropriate measures, which would be beneficial for the company in terms of increased work efficiency and staff and management satisfaction. The thesis consists of two parts, which are called the theoretical background and their own work. Theoretical solutions are prepared for the basis of these secondary sources. The purpose of the evaluation was the practice through surveys, carried out a survey on the subject of evaluation system for workers in that undertaking. The main data collection techniques of practical part was questionnaires and interviews. In conclusion stated evaluation and recommended solutions to improve the current rating level.
Klíčová slova:
Formální hodnocení; Hodnocení zaměstnanců; Hodnotící pohovor; Kritéria; Metody; Neformální hodnocení