Název:
Facebook a marketingová komunikace
Překlad názvu:
Facebook and Marketing Communication
Autoři:
Stoklasa, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této diplomové práce je Facebook a marketingová komunikace. V teoretické části práce jsou uvedeny pohledy jednotlivých autorů na problematiku internetového marketingu, kam marketingová komunikace na internetu spadá. Jsou zde také vysvětleny důležité pojmy týkající se tohoto tématu. Praktická část práce pojednává o společnosti Růžovka, s.r.o., jejímž předmětem činnosti je prodej výpočetní techniky. Vybraná společnost dlouhou dobu nevyužívala možností marketingové komunikace na internetu. V této části práce je na základě analýzy současného stavu společnosti navrhnuto řešení ve formě implementace sociální sítě Facebook do marketingové komunikace vybrané společnosti. Realizované řešení je zhodnoceno, a výsledky jsou porovnány s předchozím stavem. Závěrem jsou navrhnuty další kroky ve využití této sociální sítě jako prostředku marketingové komunikace společnosti pro rok 2017. The theme of this thesis is Facebook marketing and communications. In the theoretical part are the views of the individual authors on the issue of Internet Marketing, where marketing communication on the Internet belong. It also explains important concepts related to this issue. The practical part deals with the company Růžovka, s.r.o., whose business is the sale of computer equipment. The selected company for a long time did not exploit the possibilities of marketing communication on the Internet. This part is based on an analysis of the current state of the company suggested solutions in the form of implementation of the social network Facebook in marketing communications selected companies. The implemented solution is evaluated, and the results are compared with the previous state. Finally, here they are designed to further steps in the use of this social network as a instrument of marketing communication for the year 2017.
Klíčová slova:
facebook; internetový marketing; marketingová komunikace; reklamní kampaň