Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Facebook a marketingová komunikace
Stoklasa, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Tématem této diplomové práce je Facebook a marketingová komunikace. V teoretické části práce jsou uvedeny pohledy jednotlivých autorů na problematiku internetového marketingu, kam marketingová komunikace na internetu spadá. Jsou zde také vysvětleny důležité pojmy týkající se tohoto tématu. Praktická část práce pojednává o společnosti Růžovka, s.r.o., jejímž předmětem činnosti je prodej výpočetní techniky. Vybraná společnost dlouhou dobu nevyužívala možností marketingové komunikace na internetu. V této části práce je na základě analýzy současného stavu společnosti navrhnuto řešení ve formě implementace sociální sítě Facebook do marketingové komunikace vybrané společnosti. Realizované řešení je zhodnoceno, a výsledky jsou porovnány s předchozím stavem. Závěrem jsou navrhnuty další kroky ve využití této sociální sítě jako prostředku marketingové komunikace společnosti pro rok 2017.

Viz též: podobná jména autorů
2 Stoklasa, Patrik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.