Název:
Marketingový mix vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix of Selected Company
Autoři:
Bäumel, Michael ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Pavlína, Pavlína (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci se budu zaobírat rozborem marketingového mixu společnosti Wellness Trade, s.r.o, která se zaobírá prodejem a výrobou privátních i veřejných wellness produktů. Marketingový mix je souhrn základních marketingových nástrojů a tvoří nedílnou součást podnikání. Subjekty využívají marketingového mixu k dosažen svých cílů.
Teoretická část se bude zaobírat popisem dílčích částí marketingového mixu, a to zejména 4P. V praktické části se budu zaobírat rozborem současného marketingového mixu společnosti s následným vyhodnocením a doporučením kroků na další rok.
In my thesis, I will entertain analysis of the company's marketing mix Wellness Trade, s.r.o, which deals with the sale and production of private and public wellness products. Marketing mix is a summary of the basic marketing tools and forms an integral part of the business. Entities use the marketing mix to achieve their goals.
The theoretical part will be engaged in a description of components of the marketing mix, especially 4P. In the practical part I shall deal with the analysis of the marketing mix of the company subsequent to the evaluation and recommendation of actions for the next year.
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Konverze; Marketing; Marketingový mix; Produkt; Propagace; Reklama