Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix vybrané společnosti
Bäumel, Michael ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Pavlína, Pavlína (oponent)
Ve své diplomové práci se budu zaobírat rozborem marketingového mixu společnosti Wellness Trade, s.r.o, která se zaobírá prodejem a výrobou privátních i veřejných wellness produktů. Marketingový mix je souhrn základních marketingových nástrojů a tvoří nedílnou součást podnikání. Subjekty využívají marketingového mixu k dosažen svých cílů. Teoretická část se bude zaobírat popisem dílčích částí marketingového mixu, a to zejména 4P. V praktické části se budu zaobírat rozborem současného marketingového mixu společnosti s následným vyhodnocením a doporučením kroků na další rok.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.