Název:
Podniková kultura
Překlad názvu:
Corporate culture
Autoři:
Pejšek, David ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o tématu podnikové kultury. Cílem práce je vymezení vlivu služebního telefonu na osobní život zaměstnanců.
V první, teoretické části, je blíže představen pojem podniková kultura a jsou zde definovány její základní složky a prvky. Teoretická část vychází z poznatků autorů, jejichž literatura byla použita a snaží se ucelit pohled na tuto problematiku.
Druhá, praktická část této práce, podává pomocí šetření dotazníkovou formou informace o rozsahu vlivu služebních telefonů na zaměstnance v době jejich osobního volna. Na závěr je shrnut celý průzkum a jsou interpretovány výsledky šetření.
This bachelor thesis deals with the topic of corporate culture. The aim of the thesis is to describe the impact that the company cell phones have on the personal life of the employees.
The first, theoretical, part is focused on the concept of corporate culture and defines its basic components and elements. This part is trying to summarize all the approaches available in the literature by variety of authors.
The second, practical, part of this thesis presents the results of a questionnaire survey which is focused on the influence of the company cell phones on the employees in their personal free time. The conclusion summarizes the entire survey and offers the interpretation of the results.
Klíčová slova:
determinanty podnikové kultury; diagnostika podnikové kultury; konflikt; Podniková identita; podniková kultura; prvky podnikové kultury