Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Business Marketing Strategy
Autoři:
Mikešková, Kateřina ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií neziskové společnosti basketbalového klubu BC Geosan Kolín. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je zpracovaná formou literární rešerše a na analytickou část neboli vlastní zpracování. První část popisuje a vysvětluje základní pojmy a definice, které jsou součástí daného tématu.
Analytická část začíná charakteristikou společnosti BC Geosan Kolín. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu vybrané společnosti a dále zhodnocení tohoto mixu. Ve druhé části vlastní práce je použito dotazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření a zhodnocení marketingového mixu společnosti jsou sestavena doporučení ke zlepšení současné strategie basketbalového klubu.
This Bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the non-profit organization of the basketball club BC Geosan Kolin. The work is devided into two parts: a theoretical one, which is conducted in a form of a literature review, and an analytical part i.e.case study. The first part describes and explains the basic terms and definitions which are integral to the said topic.
The first analytical section refers to the characteristic of the company BC Geosan Kolín. There are described various parts of the marketing mix and evaluation of the marketing mox of the selected company. The questionnaire survey id used in the second section of the Bachelor thesis. Recommendations for improving the current strategy of the basketball club are set on the basis of the questionnaire investigation and evaluation of the company's marketing mix.
Klíčová slova:
basketbalový klub; marketing; marketingová strategie; marketingový mix