Název:
Návrh propagace na internetu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal for promotion on the Internet of selected Company
Autoři:
Žáková, Dominika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je navrhnout firmě TAKE ADVICE s.r.o. vhodné nástroje pro propagaci na internetu. Teoretická část práce byla zpracována na základě odborné literatury a článků na téma marketingu, jeho zásad a základních poznatků. Dále práce pojednává o rozdílu mezi fyzickým výrobkem a službou, o charakteristických vlastnostech služeb a úpravách marketingového mixu na základě poznatků o službách. Poslední bod teoretické části je zaměřen na internetový marketing. Popsány jsou nástroje internetové komunikace, které jsou vhodné pro menší firmy vzhledem k finanční náročnosti těchto nástrojů. Praktická část přináší návrh jednotlivých nástrojů internetové komunikace, které jsou vhodné pro použití vybraného subjektu, kterým je malá firma nabízející služby v oblasti účetnictví. Subjekt doposud nevyužíval žádnou formu internetové komunikace, a tak návrh obsahuje i ty nejzákladnější prvky.The aim of the work is to design enterprise TAKE ADVICE Ltd. suitable tools for promotion on the Internet. The theoretical part was elaborated on the basis of literature and articles on marketing, its principles and basic knowledge. Then it deals with the difference between the physical product and service characteristics and qualities of services marketing mix adjustment on the basis of knowledge about the services. The last point is the theoretical part of internet marketing. Described as Internet communication tools that are suitable for smaller companies due to the financial cost of these instruments. The practical part of the proposal offers various Internet communications tools that are appropriate for the selected entity, which is a small company offering services in the field of accounting. Body still did not use any form of Internet communication, and so the proposal contains the most basic elements.
Klíčová slova:
Internetová komunikace; Marketing; Marketingový mix služeb