Název:
Event Management
Překlad názvu:
Event Management
Autoři:
Havlenová, Tereza ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Event je zážitek, který je prožíván všemi smysly. Event management je proces zahrnující jednotlivé činnosti, které jsou přiřazovány pracovníkům. Pořádání speciálních událostí se stalo samostatným oborem. Pokud manažer pochopí event jako komunikační platformu, dostane do rukou moderní, multifunkční a velice působivý nástroj. Postup jak zrealizovat úspěšnou událost v konkrétní oblasti je součástí této práce. První část objasňuje problematiku event managementu na základě prostudované odborné literatury. Pozornost je zaměřena na management, manažerské funkce, event management a jeho zařazení do marketingového mixu a management sportu.
Druhá část bakalářské práce vychází z praxe, kterou autorka absolvovala ve firmě CZetGolf a. s. na resortu v Benátkách nad Jizerou. Golfový resort pořádá turnaje téměř celý rok. Jeden z turnajů nově zavedené série s názvem Benátecký divočák je v této práci podrobně popsán včetně všech fází organizace turnaje. Vlastní výzkum, analýza dat a poté syntéza získaných poznatků vede ke zpracování návrhů a doporučení pro další ročník série turnajů.
Event is an experience that is perceived by all the senses. Event management is a process involving the various activities that are assigned to staffers. Organizing special events became an individual field. If the manager understand the events as a communication platform gets into the hands of a modern, multifunctional and very impressive tool. The procedure to implement a successful event in a particular area is part of this work. The first part explains the issues of event management on the basis of studied literature. Attention is focused on management, managerial functions ,event management and his inclusion in the marketing mix and the sport management .
The second part of thesis follows the practice, which the author participated in the company CZetGolf a. s. at the resort in Benátky nad Jizerou. Golf resort organizes tournaments for almost a year. One of the newly introduced series of tournaments called Benátecký divočák in this work is described in detail including all phases of the organization of the tournament. Research, analysis of the data and synthesis of obtained information leads to the development of proposals and advice for next year a series of tournaments.
Klíčová slova:
event; golf; golfový turnaj; management; manažerské funkce; marketing; marketingový mix; postup