Original title:
Návrh komunikační strategie
Translated title:
Communication Strategy Proposal
Authors:
Elšík, Tomáš ; Ryčl, Jaroslav (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Cílem je analyzovat současný stav komunikačního mixu podniku a jeho vnějšího a vnitřního prostředí. Dále na základě provedených analýz navrhnout nová doporučení pro zlepšení komunikační strategie, která napomůžou ke zvýšení povědomí o firmě a přivedou nové zákazníky.
This Master's thesis is focused on the design of communication strategy for selected company. The objectives are to analyze the current situation of company's communication mix and its macro and micro environment, furthermore on the basis of these analyses to propose improvements for communication strategy, which will help to increase the awareness about the company and bring the new customers.
Keywords:
komunikace; komunikační strategie; Marketing; propragece; reklama.; advertising.; communication; communication strategy; Marketing; promotion
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/62290