Název:
Návrh marketingové strategie firmy YONEX - zavedení nového výrobku na český trh
Překlad názvu:
Marketing Strategy Design for Yonex Company - new Product Launch in the Czech Republic
Autoři:
Navrátilová, Anna ; Urban, Ing Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce je věnována problematice zavedení nového typu sportovních bot značky Yonex na český trh. Práce je rozdělena do více částí. První je především zaměřena na teoretický rozbor standardního postupu zavedení nového produktu na trh, který bývá uváděn v odborných publikacích. Druhá, praktická část analyzuje postup zavedení nového typu bot ve florbalové divizi Yonex na český trh. Třetí, závěrečná část práce je zhodnocení marketingové strategie firmy Yonex a stanovení doporučení, jak připravenou strategii zavedení produktu realizovat. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení analýzy a stanovení již zmíněných doporučení, které mohou proces zavádění nových produktů firmy Yonex zlepšit a popřípadě i celý proces usnadnit.
Master's Thesis deals with the launch of a new type of indoor sports shoes Yonex to the Czech market. The thesis is divided into several parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which we are able to find in professional publications. The second, practical part analyses the introduction procedure of new indoor shoes in new floorball division of Yonex Company to the Czech market. The third, final part of this thesis includes evaluation of Yonex Floorball marketing strategy and recommendations for implementation and improvement for the launch procedure. The required outcome of this work is evaluation of the analysis and set a few mentioned recommendations, which can improve the launch process of the new floorball division of Yonex and simplify the process for the future.
Klíčová slova:
Entrance to a new market; marketing mix; markting strategy market analysis; analýza trhu; marketingová strategie; marketingový mix; Vstup na nový trh
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62282