Název:
Komunikační mix společnosti ve sportovním prostředí
Překlad názvu:
Communication Mix of the Company in Sports Area
Autoři:
Vojáček, Filip ; Čechová, Kristýna (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti v průmyslovém prostředí a následnými návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí. Druhá část práce je zaměřena na charakteristiku společnosti, SWOT analýzu, marketingový mix a hlavně na současný komunikační mix společnosti, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
The main objective of this thesis is the analysis and evaluation of current communication mix of the company in business area and following suggestions for its improvement. The theoretical part describes the theoretical background associated with that issues. The second part focuses on the characteristics of the company, SWOT analysis and especially current communication mix, which covers the last part of the work developed proposals to improving the current situation.
Klíčová slova:
b2b; komunikace; Komunikační mix; marketing; public relations; reklama; sportovní management; sportovní marketing; advertising; b2b; communication; Communication mix; marketing; public relations; sports management; sports marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61434