Original title:
Komunikační mix společnosti ve sportovním prostředí
Translated title:
Communication Mix of the Company in Sports Area
Authors:
Vojáček, Filip ; Čechová, Kristýna (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti v průmyslovém prostředí a následnými návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí. Druhá část práce je zaměřena na charakteristiku společnosti, SWOT analýzu, marketingový mix a hlavně na současný komunikační mix společnosti, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
The main objective of this thesis is the analysis and evaluation of current communication mix of the company in business area and following suggestions for its improvement. The theoretical part describes the theoretical background associated with that issues. The second part focuses on the characteristics of the company, SWOT analysis and especially current communication mix, which covers the last part of the work developed proposals to improving the current situation.
Keywords:
advertising; b2b; communication; Communication mix; marketing; public relations; sports management; sports marketing; b2b; komunikace; Komunikační mix; marketing; public relations; reklama; sportovní management; sportovní marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61434