Original title:
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Translated title:
The Proposal for the Improvement of the Marketing Mix
Authors:
Dvořáčková, Denisa ; Bílek, Jaroslav (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se podrobně zaměřuje na marketingovou strategii veletrhu Sport Life na brněnském výstavišti s ohledem na zcela odlišné cílové skupiny vystavovatelů a návštěvníků. Základem bude situační analýza, identifikace SWOT a návrh marketingové strategie pro další rozvoj veletrhu.
Bachelor's thesis is focused on the marketing strategy of the fair Sport Life organized at the Brno Exhibition Center with regard to completely different exhibitor´s and visitor´s aim groups. The basis of the situational analysis, SWOT identification and the proposal of marketing strategy for further development of the fair.
Keywords:
internal and external analysis; macroenvironment; marketing; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; interní a externí analýza; makroprostředí; marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61352