Název:
Návrh marketingové strategie prodeje chiili produktů
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Strategy of the Chilli Products
Autoři:
Krmíček, Martin ; Škoda, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie vlastního fungujícího podnikatelského konceptu zaměřujícího se na zpracování chilli papriček. V práci se v jednotlivých částech zaměřím na analýzu současného stavu, příleţitostí a hrozeb, aţ po návrh nápravných opatření vedoucích k dosaţení stanovených cílů, generaci zisku a marketingových aktivit
The bachelor thesis is focused on the problematics of marketing strategies for the functioning business concept of chili manufacturing. The thesis is divided in several parts focused on analysis of the current state, opportunities and threats. The main objectives are achieved by proposing corrective measures for marketing activities and increase of profit generation.
Klíčová slova:
analýza; anketa; chilli paprička; marketingová strategie; Podnikatelský záměr; analysis; Business plan; marketing strategy; survey chilli pepper
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61314