Název: Návrh marketingové strategie prodeje chiili produktů
Překlad názvu: The Proposal of Marketing Strategy of the Chilli Products
Autoři: Krmíček, Martin ; Škoda, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; anketa; chilli paprička; marketingová strategie; Podnikatelský záměr; analysis; Business plan; marketing strategy; survey chilli pepper

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61314

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254853


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet