Original title:
Návrh marketingové strategie prodeje chiili produktů
Translated title:
The Proposal of Marketing Strategy of the Chilli Products
Authors:
Krmíček, Martin ; Škoda, Martin (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie vlastního fungujícího podnikatelského konceptu zaměřujícího se na zpracování chilli papriček. V práci se v jednotlivých částech zaměřím na analýzu současného stavu, příleţitostí a hrozeb, aţ po návrh nápravných opatření vedoucích k dosaţení stanovených cílů, generaci zisku a marketingových aktivit
The bachelor thesis is focused on the problematics of marketing strategies for the functioning business concept of chili manufacturing. The thesis is divided in several parts focused on analysis of the current state, opportunities and threats. The main objectives are achieved by proposing corrective measures for marketing activities and increase of profit generation.
Keywords:
analysis; Business plan; marketing strategy; survey chilli pepper; analýza; anketa; chilli paprička; marketingová strategie; Podnikatelský záměr
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61314