Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors: Řezníček, Michal ; Kunc, Rostislav (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/61308

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254847


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-09-20, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share