Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Řezníček, Michal ; Kunc, Rostislav (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost FPO s.r.o.. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy. V analytické části je firma popsána a analyzována, dále jsou v práci zpracovány a vyhodnoceny výsledky provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků, které byly zjištěny metodou dotazníkového šetření. Na závěr jsou na základě získaných dat navržena opatření a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
This bachelor´s thesis deals with an analysis of costumer satisfaction for FPO Ltd. The theoretical part deals with basic concepts. The company is described and analyzed in the analytical part. Furthermore, the results of customer satisfaction survey are processed and evaluated on the basis of a questionnaire survey. Finally, based on the data are suggested measures and recommendations to increase customer satisfaction.
Keywords:
customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61308