Název: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Marketing Tools Increasing Competitiveness of Company
Autoři: Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: koncepce úspěchu schopnosti; konkurence; konkurenceschopnost; marketingové nástroje; marketingový mix; srovnání teorie s praxí; úspěch; competitive advantage; competiveness; marketing; Marketing mix; marketing tools

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61274

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254813


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet