Název:
Komunikační mix společnosti
Překlad názvu:
Communication Mix of the Company
Autoři:
Vejnarová, Michaela ; Trojáková, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu konkrétní společnosti. První část je věnována teoretickým pojmům související s touto problematikou. V druhé analytické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V návrhové části jsou pak na základě výsledků analýzy a výzkumu navržena opatření na zvýšení úrovně komunikačního mixu společnosti, které by měly vést ke zvýšení povědomí zákazníků.
This bachelor thesis focuses on analysis of communication mix of a specific company. First part is theoretical and explains theoretical knowledge of this thesis. Second part is practical, it analyses different methods of communication mix. Based on results of the analysis and the research, measures are proposed to enhance the level of communication mix of the company. Result should raise general awareness of this company.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingový mix; zákazník; communication mix; customer; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61255