Original title:
Komunikační mix společnosti
Translated title:
Communication Mix of the Company
Authors:
Vejnarová, Michaela ; Trojáková, Martina (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu konkrétní společnosti. První část je věnována teoretickým pojmům související s touto problematikou. V druhé analytické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V návrhové části jsou pak na základě výsledků analýzy a výzkumu navržena opatření na zvýšení úrovně komunikačního mixu společnosti, které by měly vést ke zvýšení povědomí zákazníků.
This bachelor thesis focuses on analysis of communication mix of a specific company. First part is theoretical and explains theoretical knowledge of this thesis. Second part is practical, it analyses different methods of communication mix. Based on results of the analysis and the research, measures are proposed to enhance the level of communication mix of the company. Result should raise general awareness of this company.
Keywords:
communication mix; customer; Marketing; marketing mix; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61255