Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Company Marketing Mix
Autoři:
Čížek, Tomáš ; Horák, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu podniku. Pro zjištění tohoto stavu je využito analýzy marketingového mixu a vnější a vnitřní analýzy podniku. Návrhová část bakalářské práce představuje řešení pro zvýšení prodeje, konkurenceschopnosti podniku a získání nových zákazníků.
This bachelor thesis deals with the analysis of company's current state. For this state's detection a marketing mix analysis and an outside and inside analysis were used. The design suggests a solution for sale increase, competitivness and new customers acquirement.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; produkt; SWOT analýza; vinařství; Marketing; marketing mix; product; SWOT analysis; winery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61179