Název: Marketingová strategie společnosti ZDT spol. s r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy of ZDT spol. s r.o.
Autoři: Pikula, Michal ; Pořízek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P analýza; BCG matice; cena; Marketing; marketingová strategie; místo; obecné okolí; oborové okolí; Porterův model; produkt; propagace; STP; SWOT analýza; zemědělská a dopravní technika.; 4P analysis; agriculture and transport technology.; BCG matrix; macroenvironment; Marketing; marketing strategy; microenvironment; place; Porter model; price; product; promotion; STP; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60897

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254437


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet