Original title: Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Translated title: The Utilization of Marketing Concept in Human Resource Management
Authors: Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: company culture; human recource; human resource management; internal marketing; marketing; marketing concept; firemní kultura; interní marketing; lidské zdroje; marketing; marketingový přístup; řízení lidských zdrojů

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/60725

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254265


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-09-20, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share