Název: Komunikační strategie podniku
Překlad názvu: Company Communication Strategy
Autoři: Menoušek, Jiří ; MAYEROVÁ,, Šárka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3V model; hodnotová propozice; hodnotová sít.; hodnotový zákazník; Komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; 3V model; Communication strategy; marketing; marketing communication; valued costumer; valued network.; valued propisiton

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60660

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254200


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet