Název:
Komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Company Communication Strategy
Autoři:
Menoušek, Jiří ; MAYEROVÁ,, Šárka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením vhodného návrhu komunikační strategie pro internetový obchod Luxusní pera Brno. Řešení vychází z detailní analýzy obchodu. První část je věnována historickému vývoji marketingu a marketingové komunikaci. Druhá část diplomové práce se zaměřuje na analýzu internetového obchodu, analýzu konkurence a analýzu nakupujících na internetu. Třetí závěrečná část je tvořena zhodnocením vlastního návrhu řešení a jeho ekonomické náročnosti.
This diploma thesis focuses on creation of suitable communication strategy for internet store Luxusni pera Brno and the solution is based on detailed analysis of the store. The first part of the thesis is devoted to evolution of basic marketing strategies over time and to marketing communication as well. The second part is focused on analysis of the store, of the competition and also of the purchasers on the internet. The final third part is formed by evaluation of the proposal and its economic demands.
Klíčová slova:
3V model; hodnotová propozice; hodnotová sít.; hodnotový zákazník; Komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; 3V model; Communication strategy; marketing; marketing communication; valued costumer; valued network.; valued propisiton
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60660