Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Menoušek, Jiří ; MAYEROVÁ,, Šárka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením vhodného návrhu komunikační strategie pro internetový obchod Luxusní pera Brno. Řešení vychází z detailní analýzy obchodu. První část je věnována historickému vývoji marketingu a marketingové komunikaci. Druhá část diplomové práce se zaměřuje na analýzu internetového obchodu, analýzu konkurence a analýzu nakupujících na internetu. Třetí závěrečná část je tvořena zhodnocením vlastního návrhu řešení a jeho ekonomické náročnosti.
Návrhy na zlepšení poskytovaných služeb po zavedení informačního systému ve výrobní společnosti
Menoušek, Jiří ; Moravec, Petr (oponent) ; Varjan, Matúš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na poskytování servisních služeb v konkrétním podniku a obsahuje návrh optimalizace procesů v poskytování servisních služeb. Řešení vychází z detailní analýzy procesů ve firmě.
Komunikační strategie podniku
Menoušek, Jiří ; MAYEROVÁ,, Šárka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením vhodného návrhu komunikační strategie pro internetový obchod Luxusní pera Brno. Řešení vychází z detailní analýzy obchodu. První část je věnována historickému vývoji marketingu a marketingové komunikaci. Druhá část diplomové práce se zaměřuje na analýzu internetového obchodu, analýzu konkurence a analýzu nakupujících na internetu. Třetí závěrečná část je tvořena zhodnocením vlastního návrhu řešení a jeho ekonomické náročnosti.
Návrhy na zlepšení poskytovaných služeb po zavedení informačního systému ve výrobní společnosti
Menoušek, Jiří ; Moravec, Petr (oponent) ; Varjan, Matúš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na poskytování servisních služeb v konkrétním podniku a obsahuje návrh optimalizace procesů v poskytování servisních služeb. Řešení vychází z detailní analýzy procesů ve firmě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.