Název:
Návrh marketingového mixu pro společnost STAMPI MOBIL, s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix for company STAMPI MOBIL, s.r.o.
Autoři:
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix společnosti STAMPI MOBIL s.r.o. Práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku a jeho zhodnocení. Návrhová část této práce se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení situace firmy ve svém okolí, které vedou k lepší konkurence schopnosti a vyšší finanční prosperitě.
The subject od thesis: „Marketing mix of STAMPI MOBIL LTD company“. Its aimed to analyse contemporary status of the company and its valution. The theoretical part dealswiith specific ideas to improve situation of company in its scope, witch leads to better competitveness and higher financial prosperity.
Klíčová slova:
analýza; distribuce; firma; konkurence; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; reklama; služeba; společnost; zákazník; advertising; analysis; company; competition; customers; distribution; firm; marketing; marketing mix; product; promotion; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41289