Original title:
Návrh marketingového mixu pro společnost STAMPI MOBIL, s.r.o.
Translated title:
Proposal of Marketing Mix for company STAMPI MOBIL, s.r.o.
Authors:
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix společnosti STAMPI MOBIL s.r.o. Práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku a jeho zhodnocení. Návrhová část této práce se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení situace firmy ve svém okolí, které vedou k lepší konkurence schopnosti a vyšší finanční prosperitě.
The subject od thesis: „Marketing mix of STAMPI MOBIL LTD company“. Its aimed to analyse contemporary status of the company and its valution. The theoretical part dealswiith specific ideas to improve situation of company in its scope, witch leads to better competitveness and higher financial prosperity.
Keywords:
advertising; analysis; company; competition; customers; distribution; firm; marketing; marketing mix; product; promotion; service; analýza; distribuce; firma; konkurence; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; reklama; služeba; společnost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41289