Název:
Marketingový mix společnosti Cukrárna Romance
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company Cukrárna Romance
Autoři:
Vašek, Dominik ; Raždicová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům marketingového mixu a jeho jednotlivým koncepcím. Praktická část obsahuje zhodnocení marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance a v závěru jsou navržena opatření pro jeho zlepšení. Opatření by měla vést k zvýšení informovanosti o společnosti, její návštěvnosti, zisku a postavení na trhu.
This Bachelor’s thesis is focused on the marketing mix of company Cukrárna Romance. The theoretical part deals with the theoretical knowledge of the marketing mix and its individual concepts. The practical part contains an evaluation of the marketing mix of the company Cukrárna Romance and in conclusion are proposed measures for its improvement. Measures should lead to increased awareness of the company, profit and market position.
Klíčová slova:
cena.; distribuce; marketing; Marketingový mix; produkt; propagace; distribution; marketing; Marketing mix; price.; product; propagation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41397