Original title:
Marketingový mix společnosti Cukrárna Romance
Translated title:
Marketing Mix of Company Cukrárna Romance
Authors:
Vašek, Dominik ; Raždicová, Kateřina (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům marketingového mixu a jeho jednotlivým koncepcím. Praktická část obsahuje zhodnocení marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance a v závěru jsou navržena opatření pro jeho zlepšení. Opatření by měla vést k zvýšení informovanosti o společnosti, její návštěvnosti, zisku a postavení na trhu.
This Bachelor’s thesis is focused on the marketing mix of company Cukrárna Romance. The theoretical part deals with the theoretical knowledge of the marketing mix and its individual concepts. The practical part contains an evaluation of the marketing mix of the company Cukrárna Romance and in conclusion are proposed measures for its improvement. Measures should lead to increased awareness of the company, profit and market position.
Keywords:
distribution; marketing; Marketing mix; price.; product; propagation; cena.; distribuce; marketing; Marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41397