Název:
Marketingový plán pro K2 atmitec s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Plan for K2 atmitec s.r.o.
Autoři:
Toth, Václav ; Vydra, Luděk (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
The aim of the bachelor thesis is a proposal of marketing plan for K2 atmitec s.r.o. The first part deals with theoretical bases based on specialized literature. The second part is the analysis of the curent state of company and its surroundings. The last part is the author’s own proposal of marketing plan.
Klíčová slova:
B2B marketing; ERP; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; B2B marketing; ERP; Marketing; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40658