Název:
Marketingové využití sociálních sítí
Překlad názvu:
Marketing Utilization of Social Networks
Autoři:
Oulehla, Patrik ; Husáková, Andrea (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce „Marketingové využití sociálních sítí“ se zabývá analýzou komunikace na sociální sítí u reálného podniku a následně předvádí návrh jak tuto komunikaci využít, eventuálně zlepšit pro prospěch podniku. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a možnosti využití, sociálními sítěmi a jejich správnému využití. Praktická část je zaměřena přímo na reálný podnik, kdy analyzuje využití sociálních sítí, zdatnosti oproti konkurenci, srovnání s konkurencí pomocí jistých marketingových metod a navrhuje zlepšení v oblasti sociálních sítí.
The goal of bachelor thesis "Marketing utilization of social networks" is to analyse communication on social networks at company and make a proposal how this communication utilize, possibly improve for benefits. The theoretical part deals with internet marketing and possibilities of utilization, social networks and their correct utilization. The practical part is focused directly on real company, when analyse utilize social networks, efficiency compared to competitions, comparing with competitions through the use of marketing methods and suggests improvement at social networks.
Klíčová slova:
Facebook; LinkedIn; online marketing; Sociální sítě; Twitter; Facebook; LinkedIn; online marketing; Social networks; Twitter
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39709