Název:
Komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Company Communication Strategy
Autoři:
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku G-Medica s. r. o., která poskytuje zdravotnické služby v oblasti mamologické prevence. Práce specifikuje aktuální komunikační kanály podniku a navrhuje potřebná opatření, která vedou ke zlepšení komunikace mezi podnikem a zákazníkem.
The bachelor thesis focuses on the communication strategy of the health-care company G-Medica Ltd., which provides breast-cancer prevention. The thesis specifies current communication channels of the company and proposes necessary measures, which improve communication between company and customers.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingový mix; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40785