Original title:
Komunikační strategie podniku
Translated title:
Company Communication Strategy
Authors:
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku G-Medica s. r. o., která poskytuje zdravotnické služby v oblasti mamologické prevence. Práce specifikuje aktuální komunikační kanály podniku a navrhuje potřebná opatření, která vedou ke zlepšení komunikace mezi podnikem a zákazníkem.
The bachelor thesis focuses on the communication strategy of the health-care company G-Medica Ltd., which provides breast-cancer prevention. The thesis specifies current communication channels of the company and proposes necessary measures, which improve communication between company and customers.
Keywords:
communication mix; communication strategy; Marketing; marketing mix; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40785