Název:
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Překlad názvu:
A Study of Customer Satisfaction in a Nonprofit Organization
Autoři:
Moravčík, David ; Večeřová, Miroslava (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníka v neziskové organizaci. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a pojmy související s neziskovou organizací. Cílem praktické části je poskytnout návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníka v cimbálové muzice.
The thesis is focused on customer satisfaction in nonprofit organization. In the theoretical part there are defined basic notions deleating with a customer, customer satisfaction and nonprofit organization. The main aim of the practical part is to provide the proposal to increase the customer satisfaction in a folk music group.
Klíčová slova:
CIMBÁLOVÁ MUZIKA; NEZISKOVÁ ORGANIZACE; SLUŽBY; SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA; ZÁKAZNÍK; CUSTOMER; CUSTOMER SATISFACTION; FOLK MUSIC; NON-PROFIT ORGANIZATION; SERVICES
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41475