Original title:
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Translated title:
A Study of Customer Satisfaction in a Nonprofit Organization
Authors:
Moravčík, David ; Večeřová, Miroslava (referee) ; Jurová, Marie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníka v neziskové organizaci. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a pojmy související s neziskovou organizací. Cílem praktické části je poskytnout návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníka v cimbálové muzice.
The thesis is focused on customer satisfaction in nonprofit organization. In the theoretical part there are defined basic notions deleating with a customer, customer satisfaction and nonprofit organization. The main aim of the practical part is to provide the proposal to increase the customer satisfaction in a folk music group.
Keywords:
CUSTOMER; CUSTOMER SATISFACTION; FOLK MUSIC; NON-PROFIT ORGANIZATION; SERVICES; CIMBÁLOVÁ MUZIKA; NEZISKOVÁ ORGANIZACE; SLUŽBY; SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA; ZÁKAZNÍK
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41475