Název: Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Překlad názvu: The Marketing Strategy Proposal of the E-shop
Autoři: Baxantová, Michaela ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; Porterova analýza; STEP analýza; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing strategy; Porter analysis; STEP analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33271

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248484


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet