Název:
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Překlad názvu:
The Marketing Strategy Proposal of the E-shop
Autoři:
Baxantová, Michaela ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro internetový obchod Brno nábytek Životský. K zajištění cílů bude využito internetu a sociálních sítí, kde je největší možnost oslovit velké množství potencionálních zákazníků. V této práci je provedena analýza podniku a následně bude navrhnut vhodný návrh marketingové strategie, se záměrem dosáhnout stanovených cílů.
The main aim of this thesis is to propose a useful marketing strategy for an online store Brno furniture Životský. To ensure the objectives of the use of the Internet and social networks, where the greatest opportunity to reach a large number of potential customers. In this thesis is analyze the enterprise and will be designed suitable design of marketing strategies, with a view to achieving the objectives.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; Porterova analýza; STEP analýza; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing strategy; Porter analysis; STEP analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33271