Název:
Marketingový plán pro internetový obchod Fishbis
Překlad názvu:
Marketing Plan for Internet Shop Fishbis
Autoři:
Slanina, David ; Velinský, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a tvorbu marketingového plánu pro daný podnik a je rozdělena na tři části. První část je teoretická a je potřebná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se zabývá analýzou daného podniku a využívá poznatků z teoretické části. Je zde také analyzováno současné postavení podniku na trhu a jeho marketingová strategie. Poslední část se zabývá vlastním návrhem řešení.
This thesis is focused on the analysis and formation of a marketing plan for a company. It is divided into three parts. The first - theoretical part is essential for understanding the issue. Second part is based on the analysis of a company. At the same time it uses knowledge´s which were mentioned in the first part. Third part expresses author´s own proposal.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; marketingový plán; rybaření; SWOT analýza; fishing; Marketing; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33450