Original title:
Marketingový plán pro internetový obchod Fishbis
Translated title:
Marketing Plan for Internet Shop Fishbis
Authors:
Slanina, David ; Velinský, Jiří (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a tvorbu marketingového plánu pro daný podnik a je rozdělena na tři části. První část je teoretická a je potřebná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se zabývá analýzou daného podniku a využívá poznatků z teoretické části. Je zde také analyzováno současné postavení podniku na trhu a jeho marketingová strategie. Poslední část se zabývá vlastním návrhem řešení.
This thesis is focused on the analysis and formation of a marketing plan for a company. It is divided into three parts. The first - theoretical part is essential for understanding the issue. Second part is based on the analysis of a company. At the same time it uses knowledge´s which were mentioned in the first part. Third part expresses author´s own proposal.
Keywords:
fishing; Marketing; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; rybaření; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33450