Název:
Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company TAMIS AIRSOFT s.r.o.
Autoři:
Čížková, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.“ je analýza marketingového mixu dané společnosti a sestavení návrhů na její zlepšení. Teoretická část se zabývá základními pojmy souvisejícími s danou problematikou a analytická část se zaměřuje na důkladnou analýzu firmy, jejich zákazníků a okolí. V této části jsou dány návrhy na zlepšení situace firmy a doporučení, která by měla vést k lepší propagaci společnosti a zvýšení celkového zisku.
The subject of this thesis: "Marketing Mix TAMIS AIRSOFT s.r.o." is an analysis of the marketing mix of the company and the preparation of proposals for its improvement. The theoretical part deals with basic concepts related to the issues and analytical part focuses on a thorough analysis of the company, its customers and the environment. In this section are given suggestions for improving the situation of the company and recommendations, which should lead to better promote their business and increase overall profits.
Klíčová slova:
cena; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; reklama.; advertising.; Marketing; marketing mix; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34349