Original title:
Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.
Translated title:
Marketing Mix of Company TAMIS AIRSOFT s.r.o.
Authors:
Čížková, Petra ; Milichovský, František (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.“ je analýza marketingového mixu dané společnosti a sestavení návrhů na její zlepšení. Teoretická část se zabývá základními pojmy souvisejícími s danou problematikou a analytická část se zaměřuje na důkladnou analýzu firmy, jejich zákazníků a okolí. V této části jsou dány návrhy na zlepšení situace firmy a doporučení, která by měla vést k lepší propagaci společnosti a zvýšení celkového zisku.
The subject of this thesis: "Marketing Mix TAMIS AIRSOFT s.r.o." is an analysis of the marketing mix of the company and the preparation of proposals for its improvement. The theoretical part deals with basic concepts related to the issues and analytical part focuses on a thorough analysis of the company, its customers and the environment. In this section are given suggestions for improving the situation of the company and recommendations, which should lead to better promote their business and increase overall profits.
Keywords:
advertising.; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; cena; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; reklama.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34349