Název:
E-mail marketing s podporou renovace korporátní identity
Překlad názvu:
E-mail Marketing with the Support of Restoration of the Corporate Identity
Autoři:
Novák, Miroslav ; Krejčí, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci e-mail marketingu v kreativní agentuře SnugDesign s.r.o. za podpory renovace korporátní identity, online reklamy AdWords a Facebook. Cílem této práce je zajistit automatickou konverzi z návštěvníků webových stránek na zákazníky a srovnání úspěšnosti daných online propagací.
The bachelor essay focuses on the application of e-mail marketing in a creative agency SnugDesign s.r.o. with the support on renovating a corporal identity, online advertisements AdWords and Facebook. The purpose of this essay is to provide conversion from the visitors of web pages for customer and comparation of the efficience of online propagations given.
Klíčová slova:
E-mail marketing; korporátní identita; on-line propagace; corporate identity; E-mail marketing; online promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32982